Το μυστικό που θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι απλό: μη φοβάστε να επενδύσετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μειώστε στην αρχή το ρίσκο σας, μάθετε από τους ειδικούς πώς πρέπει να οργανωθείτε. Μη φοβάστε να κάνετε outsourcing, χρησιμοποιήστε ό,τι καλύτερο διαθέτει η αγορά, πάντα σύμφωνα με τον προϋπολογισμό και τους στόχους σας και Καλή Επιτυχία!
Η Γραμμή καταναλωτή είναι η πρώτη γραμμή αμύνης της επιχείρησης σε περίπτωση που εμφανιστεί πρόβλημα σε προϊόν ή υπηρεσία.
Η γραμμή καταναλωτή στην υπηρεσία Answer Plus σκοπό έχει την προστασία της επιχείρησης-πελάτη στην περίπτωση εμφάνισης προβλήματος σε προϊόν ή υπηρεσία.
Έμπειρο προσωπικό επιμελείται του παραπόνου και δίνει λύσεις συμφωνημένες εκ των προτέρων με την επιχείρηση-πελάτη. Στόχος της επικοινωνίας είναι να διασφαλιστεί η φήμη της επιχείρησης μέσα από τη διαχείριση του προβλήματος και με τρόπο που ο πελάτης να ικανοποιείται πλήρως με τη λύση που δίδεται.
Η γραμμή καταναλωτή στηριζεται σε 24ωρη βάση εξυπηρέτησης με έμπειρο προσωπικό και με γρήγορη απόκριση σε πιθανή κρίση.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα επιχειρήσεων που απέτυχαν να προλάβουν κρίσεις ιδίως σε περιπτώσεις επιχειρήσεων τροφίμων λόγω της αδέξιας αντιμετώπισης του προβλήματος, κυρίως από υπαλλήλους των επιχειρήσεων λόγω ελλειπούς εκπαίδευσης.
Η γραμμή καταναλωτή στην υπηρεσία Answer Plus όχι μόνο θεραπεύει το πρόβλημα αλλά επίσης αποτρέπει και τη δημοσιοποίηση του, προστατεύοντας τη φήμη της επιχείρησης.
Τέλος, η νομοθεσία για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών επιβάλλει πρώτα στην επιχείρηση να διαχειριστεί και να επιλύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές πριν να επιληφθούν οι δημόσιες αρχές.
Συχνές ερωτήσεις
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών είναι το ίδιο σημαντική όπως μια εξυπηρέτηση πρόσωπο με πρόσωπο στο φυσικό κατάστημα.
Να έχετε πάντα υπόψη σας ότι μόλις ο πελάτης κλείσει το τηλέφωνο, έχει σχηματίσει μια εντύπωση για εσάς και την επιχείρησή σας. Εάν το τηλεφώνημα του πελάτη σας αντιμετωπιστεί σωστά, ο πελάτης θα πρέπει να είναι ικανοποιημένος και είναι πιο πιθανό να επιστρέψει. Εάν όμως το τηλεφώνημα δεν το χειριστείτε με τον απαιτούμενο επαγγελματισμό, μπορεί να χάσετε την επαφή με αυτόν τον πελάτη για πάντα. Η συνεχής καλή διάθεση στον χειρισμό των κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών και η φήμη που διατηρείτε στους πελάτες σας εξαρτάται από την ικανότητά σας να ικανοποιείτε τις ανάγκες του πελάτη κατά τη διάρκεια αυτού του σύντομου χρόνου που τον έχετε στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής.
Χρησιμοποιούμε 5 βασικά κριτήρια άριστης επικοινωνίας με τα οποία εκπαιδεύονται οι agents που εξυπηρετούν τους πελάτες σας: θα πρέπει να είναι σαφής, πλήρης, συνοπτική, συγκεκριμένη και σωστή.
Βεβαιωνόμαστε ότι ο πελάτης κατανοεί την απάντηση, την εξήγηση ή τη λύση στο πρόβλημά του, δηλώνοντάς την με σαφήνεια, περιγράφοντάς την συνοπτικά αλλά πλήρως, με συγκεκριμένους όρους και, κυρίως, παρέχουμε άμεσα όλα τα δεδομένα που τον ενδιαφέρουν ώστε να διευκολυνθεί στη λήψη μιας απόφασης αγοράς και να αποκομίσει καλή εντύπωση.
Ως σημαντική μέτρηση απόδοσης της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης το SLA (Service Level Agreement) είναι η δεσμευτική συμφωνία μας προς τον πελάτη μας για το πόσο γρήγορα θα πρέπει οι agents του τμήματος να ανταποκρίνονται και πάντα με τα ποιοτικά κριτήρια της άριστης επικοινωνίας, σε ένα μέρος των κλήσεων πελατών. Ανάλογα με την ιδιαιτερότητα και τις απαιτήσεις του έργου συμφωνείται ο χρόνος απόκρισης και το ποσοστό call back.