Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Το εμπορικό μας τμήμα είναι πάντα στη διάθεσή σας.

Το μυστικό που θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι απλό: μη φοβάστε να επενδύσετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μειώστε στην αρχή το ρίσκο σας, μάθετε από τους ειδικούς πώς πρέπει να οργανωθείτε. Μη φοβάστε να κάνετε outsourcing, χρησιμοποιήστε ό,τι καλύτερο διαθέτει η αγορά, πάντα σύμφωνα με τον προϋπολογισμό και τους στόχους σας και Καλή Επιτυχία!

ceo
Γιάννης Κουρνιώτης
Ιδρυτής, Κύριος Μέτοχος, Teleresponse Α.Ε.

 Κρατήστε την επαφή με τους πελάτες σας!

Όπως στις φυσικές έτσι και στις ηλεκτρονικές αγορές, ο πελάτης θέλει και πρέπει να αισθάνεται ξεχωριστός. Η παροχή μιας προσωποποιημένης, ανθρωποκεντρικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησηςείναι μια κρίσιμη επιχειρηματική λειτουργία – θεμέλιος λίθος για τη δημιουργία μιας σταθερής σχέσης με τους καταναλωτές.

Η γραμμή infoline ή γραμμή για την ενημέρωση των καταναλωτών για τα προϊόντα της επιχείρησης λειτουργεί ως ο προσωπικός διαφημιστής της επιχείρησης προς τον καταναλωτή. Ενημερώνει και  προωθεί δυναμικά το προιόν, ιδίως προϊόντα μεγάλης αξίας, όπως είναι τα αυτοκίνητα, συλλεκτικά είδη και δημιουργει την πρώτη προσωπική πώληση προς τον πελάτη,  λειτουργώντας σαν απευθείας πώληση ή δημιουργώντας ραντεβού με τον πελάτη.

Με την υπηρεσία Infoline, το έμπειρο προσωπικό της Teleresponse εξασφαλίζει μια αποτελεσματική, 24/7 επικοινωνία με τους πελάτες σας. Η σωστή διαχείριση των αιτημάτων τους, η άμεση εξυπηρέτηση και η δημιουργία μιας προσωπικής σχέσης, προσφέρουν στην επιχείρησή σας ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, που οδηγεί στην εδραίωση της φήμης σας και κατ’επέκταση  στην αγορά των προϊόντων σας.

Καλέστε μας τώρα για να σχεδιάσουμε τη δική σας Infoline τηλεφωνική εξυπηρέτηση!

Συχνές ερωτήσεις

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών είναι το ίδιο  σημαντική όπως μια εξυπηρέτηση πρόσωπο με πρόσωπο στο φυσικό κατάστημα.

Να έχετε πάντα υπόψη σας ότι μόλις ο πελάτης κλείσει το τηλέφωνο, έχει σχηματίσει μια εντύπωση για εσάς και την επιχείρησή σας. Εάν το τηλεφώνημα του πελάτη σας  αντιμετωπιστεί σωστά, ο πελάτης θα πρέπει να είναι ικανοποιημένος και είναι πιο πιθανό να επιστρέψει. Εάν όμως το τηλεφώνημα  δεν το χειριστείτε με τον απαιτούμενο επαγγελματισμό, μπορεί να χάσετε την επαφή με αυτόν τον πελάτη για πάντα. Η συνεχής καλή διάθεση στον χειρισμό των κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών  και η φήμη που διατηρείτε στους πελάτες σας εξαρτάται από την ικανότητά σας να ικανοποιείτε τις ανάγκες του πελάτη κατά τη διάρκεια αυτού του σύντομου χρόνου που τον έχετε στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής.

Χρησιμοποιούμε 5  βασικά κριτήρια άριστης επικοινωνίας με τα οποία εκπαιδεύονται οι agents που εξυπηρετούν τους πελάτες σας: θα πρέπει να είναι σαφής, πλήρης, συνοπτική, συγκεκριμένη και σωστή. 

Βεβαιωνόμαστε  ότι ο πελάτης κατανοεί την απάντηση, την εξήγηση ή τη λύση στο πρόβλημά του, δηλώνοντάς την με σαφήνεια, περιγράφοντάς την συνοπτικά αλλά πλήρως, με συγκεκριμένους όρους και, κυρίως, παρέχουμε άμεσα όλα τα δεδομένα που τον ενδιαφέρουν ώστε να διευκολυνθεί στη λήψη μιας απόφασης αγοράς και να αποκομίσει καλή εντύπωση.

Ως σημαντική μέτρηση απόδοσης της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης το SLA (Service Level Agreement) είναι η δεσμευτική συμφωνία μας προς τον πελάτη μας για το πόσο γρήγορα θα πρέπει οι agents του τμήματος  να ανταποκρίνονται και πάντα με τα ποιοτικά κριτήρια της άριστης επικοινωνίας, σε ένα μέρος των κλήσεων πελατών. Ανάλογα με την ιδιαιτερότητα και τις απαιτήσεις του έργου συμφωνείται ο χρόνος απόκρισης και το ποσοστό call back.

αποκτήστε πλήρεις υπηρεσίες e-commerce στο ένα τρίτο του κόστους

Μετάβαση στο περιεχόμενο