Το μυστικό που θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι απλό: μη φοβάστε να επενδύσετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μειώστε στην αρχή το ρίσκο σας, μάθετε από τους ειδικούς πώς πρέπει να οργανωθείτε. Μη φοβάστε να κάνετε outsourcing, χρησιμοποιήστε ό,τι καλύτερο διαθέτει η αγορά, πάντα σύμφωνα με τον προϋπολογισμό και τους στόχους σας και Καλή Επιτυχία!
Ως μία ολοκληρωμένη, one-stop shop υπηρεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, το Logistics Plus περιλαμβάνει όλες τις υποστηρικτικές λειτουργίες ενός επιχειρηματία που ενδιαφέρεται για διαδικτυακές πωλήσεις, από την απόκτηση e-shop, μέχρι τις υπηρεσίες Logistics όπως αποθήκευση προϊόντων, συσκευασία, αποστολή κ.α.
Στην πράξη, η Teleresponse δημιουργεί μια ξεχωριστή εταιρία πωλήσεων στο διαδίκτυο, διαχειριζόμενη τις λειτουργικές ανάγκες εξυπηρέτησης πελατών του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Η εξυπηρέτηση αυτή πραγματοποιείται:
- μέσω συμβουλευτικών υπηρεσιών που διευκολύνουν τη λήψη αποφάσεων
- μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών και τεχνολογικών υποδομών που μεγιστοποιούν τις αποδόσεις των επενδυμένων κεφαλαίων, μειώνουν το κόστος και βελτιώνουν το customer experience.
Οι τέσσερις πυλώνες της ολοκληρωμένης υπηρεσίας Logistics Plus:
- Εξυπηρέτηση παραγγελιών για διαδικτυακές αγορές
- Αποθήκευση μέρους ή όλου του στοκ
- Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – customer service
- Αναφορές – στατιστικά.
Αναλυτικά:
1. Εξυπηρέτηση παραγγελιών για διαδικτυακές αγορές
Περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που απαιτούνται, από την ηλεκτρονική εισαγωγή ειδών και τιμοκαταλόγων, μέχρι τη λήψη αρχείου παραγγελιών, την επεξεργασία και ετοιμασία των πακέτων, την τιμολόγηση για λογαριασμό του πελάτη, την είσπραξη και απόδοση των αντικαταβολών και τη συνολική διαχείριση τυχόν επιστροφών. Σε κανένα από τα παραπάνω στάδια δε χρειάζεται η εμπλοκή του πελάτη.
2. Αποθήκευση μέρους ή όλου του στοκ
Περιλαμβάνει τις εργασίες διαχείρισης του αποθέματος με χρήση WMS. Ειδικότερα την εκφόρτωση παλετών ή χαρτοκιβωτίων, τον οπτικό και ποιοτικό έλεγχο παραλαβής, την καταμέτρηση χαρτοκιβωτίων, τη μεταφορά των προϊόντων και την εναπόθεση με ασύρματο τερματικό στη θέση αποθήκευσης WMS.
3. Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – customer service
Το τμήμα του customer service λειτουργεί με live εξυπηρέτηση από ειδικευμένους agents-πωλητές, 24/7, συμπεριλαμβανομένων αργιών. Εξυπηρετεί τη λήψη παραγγελιών, είτε τηλεφωνικά είτε ή διαδικτυακά (e-mail, chat, social media).
Επιπλέον, το εν λόγω τμήμα προσφέρει υπηρεσίες διαχείρισης ερωτήσεων και παραπόνων, επιλύει προβλήματα εξυπηρέτησης πελατών πριν και μετά την πώληση και γενικά φροντίζει για την άριστη εξυπηρέτησή τους.
4.Αναφορές-Στατιστικά
Μέσα από την ολοκληρωμένη υπηρεσία Logistics Plus, η ενημέρωση του επιχειρηματία είναι άμεση και αναλυτική. Συγκεκριμένα, παρέχεται online πρόσβαση με αποκλειστικούς κωδικούς στη βάση δεδομένων της επιχείρησης, απ’ όπου αντλούνται στοιχεία για αποθέματα, παραγγελίες, πελάτες, ημερήσια διακίνηση, ημερολόγιο πελατών και πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, customer service, σχόλια, παράπονα, επιστροφές κ.ά. Οι αναφορές συντάσσονται σε επεξεργάσιμη μορφή, για να διαμορφωθούν σύμφωνα με τις επιθυμίες του επιχειρηματία.
Ανάληψη Έργου
Στον πυρήνα της Teleresponse βρίσκεται η διαφάνεια, ο σαφής διαμοιρασμός καθηκόντων και η οργάνωση των διαδικασιών.
Έτσι, σε συνέχεια της κατάρτισης και υπογραφής Ιδιωτικού Συμφωνητικού με λεπτομερή περιγραφή του έργου και των υποχρεώσεων που αναλαμβάνει το κάθε συμβαλλόμενο μέρος, η Εμπορική Διεύθυνση αναθέτει στα εμπλεκόμενα τμήματα την υλοποίηση των εργασιών ανάληψης και υλοποίησης.
Για την ανάληψη έργου, προβλέπεται:
- H είσοδος της εταιρείας στην πλατφόρμα Logistics Plus
- Η δημιουργία αποθηκών με διαχείριση WMS
- Η μηχανογραφική εναρμόνιση των συνολικών υπηρεσιών online και offline εξυπηρέτησης για παραγγελίες και πελάτες.
Τις απαραίτητες διαδικασίες επιμελούνται έμπειρα στελέχη με μακρόχρονη εξειδίκευση σε επιμέρους τομείς. Για την υποστήριξη του έργου, ένας account manager παραμένει κοντά στον πελάτη σε κάθε βήμα, με συμβουλευτικές υπηρεσίες και άμεση ανταπόκριση σε τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.
Συγκριτικός πίνακας για το διαχειριστικό κόστος εξυπηρέτησης παραγγελιών επιχείρησης in house vs Logistics Plus |
||
Εκτίμηση δεμάτων παραγγελιών |
300 δέματα |
1000 δέματα |
Αποθηκευτικός χώρος |
200 τμ |
400 τμ |
Σύνολο επένδυσης υποδομών αποθήκης |
11.525 € |
16.380 € |
Μηνιαίο κόστος κεφαλαίου |
77 € |
109 € |
Μηνιαίο κόστος λειτουργίας |
3.947 € |
7.379 € |
Κόστος ανά δέμα με διαχείριση in house |
13,16 € |
7,38 € |
Κόστος Logistics Plus ανά δέμα |
3,06 € |
2,85 € |
Εξοικονόμηση |
76,74% |
61,38% |
Range of industries
Travel and Aviation
Consulting
Business Services
Consulting
Consumer Products
Consulting
Financial Services
Consulting
Energy
Consulting
Transport
Logistics Plus - One-stop shop για το ηλεκτρονικό εμπόριο!
- Διαχείριση αποθεμάτων
- Διαχείριση παραγγελιών
- Τιμολόγηση και αποστολή
- Εισπράξεις
- Επιστροφές και αντικαταστάσεις
- Διαχείριση πελατολογίου
- Real time reports
Οι παραπάνω υπηρεσίες τιμολογούνται στο βασικό πακέτο Logistics Plus, αλλά προσφέρονται και τμηματικά, ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.
Συχνές ερωτήσεις
Good strategy is the antidote to competition. Strategic thinking is the process of developing a strategy that defines your value proposition and your unique value chain. This process includes market and competitive research as well as an assessment of the company’s capabilities and the industry forces impacting it.
Good strategy is the antidote to competition. Strategic thinking is the process of developing a strategy that defines your value proposition and your unique value chain. This process includes market and competitive research as well as an assessment of the company’s capabilities and the industry forces impacting it.
Good strategy is the antidote to competition. Strategic thinking is the process of developing a strategy that defines your value proposition and your unique value chain. This process includes market and competitive research as well as an assessment of the company’s capabilities and the industry forces impacting it.