3+1 tips για να πετύχετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Με περισσότερες αγορές από ποτέ να πραγματοποιούνται στο Διαδίκτυο, οι καταναλωτές έχουν βολευτεί να ψωνίζουν, να πραγματοποιούν συναλλαγές και να προγραμματίζουν τις παραλαβές των αγορλων τους στα σπίτια τους ή και στο χώρο εργασίας.
Κοιτάζοντας το 2021, οι ειδικοί συμφωνούν ότι αυτή η αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες, σε μεγάλο βαθμό, ήρθε για να μείνει. Ενώ τα φυσικά καταστήματα θα περιμένουν ακόμα να δουν αύξηση στην επισκεψιμότητα μετά την πανδημία, τα ηλεκτρονικά καταστήματά τους θα συνεχίσουν να βλέπουν μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων από ό,τι πριν από την COVID εποχή.

Εδώ συγκενtρώσαμε 3 +1 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να μείνετε στο παιχνίδι!

Αναπαραγωγή Βίντεο

1. Eπιχειρηματική Iδέα/Προϊόν

Η επιχειρηματική σας ιδέα, τα προϊόντα σας είναι το θεμέλιο της επιχειρηματικής ανάπτυξης που επιδιώκετε.

Κάθε επιχειρηματική ιδέα χρειάζεται μια στρατηγική προϊόντος και κάθε άτομο που «αγγίζει» ένα προϊόν μέσα στον οργανισμό της επιχείρησής σας συμβάλλει άμεσα στην επιτυχία ή την αποτυχία του. Για όσους εμπλέκονται στην ανάπτυξη ή την εκτέλεση της στρατηγικής των προϊόντων σας για όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων, θα αναπτύξετε μια κουλτούρα που να εδραιώνει τη στρατηγική προϊόντος ως το μονοπάτι προς την ανάπτυξη.

2. Το ηλεκτρονικό κατάστημα σας είναι φιλικό στο χρήστη, γρήγορο και λειτουργικό

Επιλέξτε ένα απλό και εύκολο στην πλοήγηση ηλεκτρονικό κατάστημα που δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να βρίσκουν γρήγορα αυτό που αναζητούν. Δεν υπάρχει κανένα όφελος από την πώληση ενός εξαιρετικού προϊόντος εάν η διαδικασία του πελάτη από την αναζήτηση στην αγορά είναι αργή και δύσκολο να ακολουθηθεί. Ο σχεδιασμός ενός εύκολα πλοηγήσιμου ηλεκτρονικού καταστήματος έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης, μεγαλύτερη διάρκεια επισκεπτών και περισσότερες αγορές για τα προϊόντα που προσφέρετε

3. Έχετε εξασφαλίσει την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας και την ασφαλή ροή των προϊόντων

Η ανάπτυξη θετικών σχέσεων με τους πελάτες είναι το κλειδί για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες θα επιστρέφουν στο ηλκτρονικό κατάστημα ξανά και ξανά. Οι πελάτες επιλέγουν να επικοινωνούν μαζί σας με όποιο τρόπο ευκολύνει και είναι προς το συμφέρον της επιχείρησης να τους διευκολύνει και να τους ακούσει. Η παροχή γρήγορης και αξιόπιστης  υποστήριξης εξυπηρέτησης πελατών δημιουργεί θετικούς δεσμούς με τους καταναλωτές για εξασφαλίζει στην επιχείρηση ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και τη διατήρηση μιας μακροχρόνιας και διαρκούς σχέσης μαζί τους. Σε αυτό πρέπει να συνυπολογιστεί η ομαλή ροή των προϊόντων που εξασφαλίζεται μέσα από μια ολοκληρωμένη διαχείριση αποθεμάτων και επεξεργασία των παραγγελιών  για την ασφαλή και χωρίς λάθη διακίνηση των δεμάτων των παραγγελιών.

Μετατρέψτε τα πάγια έξοδα σε λειτουργικά

Θέλετε να υπολογίσετε τα κόστη που θα έχετε για τη συνολική εξυπηρέτηση των παραγγελιών ; και να τα συγκρίνετε με την πρόταση εξυπηρέτησης της Logistics Plus;

Εξασφαλίστε πόρους για το Marketing!

Μετάβαση στο περιεχόμενο