Το μυστικό που θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι απλό: μη φοβάστε να επενδύσετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μειώστε στην αρχή το ρίσκο σας, μάθετε από τους ειδικούς πώς πρέπει να οργανωθείτε. Μη φοβάστε να κάνετε outsourcing, χρησιμοποιήστε ό,τι καλύτερο διαθέτει η αγορά, πάντα σύμφωνα με τον προϋπολογισμό και τους στόχους σας και Καλή Επιτυχία!
Η ικανοποίηση των πελατών είναι μια βασική διάσταση που οδηγεί σε άνοδο τα επιχειρηματικά αποτελέσματα και υποστηρίζει την απόδοση των διαδικασιών σε οργανισμούς υπηρεσιών και προϊόντων.
Η ικανοποίηση των πελατών είναι ο πυρήνας της ανθρώπινης εμπειρίας, αντικατοπτρίζοντας τη συμπάθειά μας για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες μιας εταιρείας.
Οι Αμερικανοί αναλυτές αναφέρουν μια θετική εμπειρία κατά μέσο όρο σε εννέα άτομα και μια αρνητική εμπειρία σε έναν μέσο όρο 16 ατόμων.
Τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης πελατών δηλαδή πελατών με ευχάριστες εμπειρίες, είναι ισχυροί προγνωστικοί παράγοντες διατήρησης, αφοσίωσης και επαναγοράς προϊόντων.
Για παράδειγμα, τα δεδομένα μιας έρευνας που απαντούν στο γιατί ένας πελάτης απόλαυσε την εμπειρία αγοράς ενός προϊόντος ή υπηρεσίας βοηθούν την εταιρεία να αναδημιουργήσει αυτές τις εμπειρίες στο μέλλον για να διατηρησει τους υπάρχοντες πελάτες και να αποκτήσεις νέους.
Συχνές ερωτήσεις
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών είναι το ίδιο σημαντική όπως μια εξυπηρέτηση πρόσωπο με πρόσωπο στο φυσικό κατάστημα.
Να έχετε πάντα υπόψη σας ότι μόλις ο πελάτης κλείσει το τηλέφωνο, έχει σχηματίσει μια εντύπωση για εσάς και την επιχείρησή σας. Εάν το τηλεφώνημα του πελάτη σας αντιμετωπιστεί σωστά, ο πελάτης θα πρέπει να είναι ικανοποιημένος και είναι πιο πιθανό να επιστρέψει. Εάν όμως το τηλεφώνημα δεν το χειριστείτε με τον απαιτούμενο επαγγελματισμό, μπορεί να χάσετε την επαφή με αυτόν τον πελάτη για πάντα. Η συνεχής καλή διάθεση στον χειρισμό των κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών και η φήμη που διατηρείτε στους πελάτες σας εξαρτάται από την ικανότητά σας να ικανοποιείτε τις ανάγκες του πελάτη κατά τη διάρκεια αυτού του σύντομου χρόνου που τον έχετε στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής.
Χρησιμοποιούμε 5 βασικά κριτήρια άριστης επικοινωνίας με τα οποία εκπαιδεύονται οι agents που εξυπηρετούν τους πελάτες σας: θα πρέπει να είναι σαφής, πλήρης, συνοπτική, συγκεκριμένη και σωστή.
Βεβαιωνόμαστε ότι ο πελάτης κατανοεί την απάντηση, την εξήγηση ή τη λύση στο πρόβλημά του, δηλώνοντάς την με σαφήνεια, περιγράφοντάς την συνοπτικά αλλά πλήρως, με συγκεκριμένους όρους και, κυρίως, παρέχουμε άμεσα όλα τα δεδομένα που τον ενδιαφέρουν ώστε να διευκολυνθεί στη λήψη μιας απόφασης αγοράς και να αποκομίσει καλή εντύπωση.
Ως σημαντική μέτρηση απόδοσης της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης το SLA (Service Level Agreement) είναι η δεσμευτική συμφωνία μας προς τον πελάτη μας για το πόσο γρήγορα θα πρέπει οι agents του τμήματος να ανταποκρίνονται και πάντα με τα ποιοτικά κριτήρια της άριστης επικοινωνίας, σε ένα μέρος των κλήσεων πελατών. Ανάλογα με την ιδιαιτερότητα και τις απαιτήσεις του έργου συμφωνείται ο χρόνος απόκρισης και το ποσοστό call back.