Τηλεφωνική λήψη παραγγελιών

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Το εμπορικό μας τμήμα είναι πάντα στη διάθεσή σας.

Το μυστικό που θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι απλό: μη φοβάστε να επενδύσετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μειώστε στην αρχή το ρίσκο σας, μάθετε από τους ειδικούς πώς πρέπει να οργανωθείτε. Μη φοβάστε να κάνετε outsourcing, χρησιμοποιήστε ό,τι καλύτερο διαθέτει η αγορά, πάντα σύμφωνα με τον προϋπολογισμό και τους στόχους σας και Καλή Επιτυχία!

ceo
Γιάννης Κουρνιώτης
Ιδρυτής, Κύριος Μέτοχος, Teleresponse Α.Ε.

Αναπάντητες κλήσεις σημαίνει αναπάντητες παραγγελίες. Λιγότερες παραγγελίες σημαίνει λιγότερες πωλήσεις.

Η τηλεφωνική λήψη παραγγελίας για να είναι αποτελεσματική πρέπει να προσεγγίζει αυτή της φυσικής επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο.

Ο κανόνας της υπηρεσίας αυτής συνίσταται στη γρήγορη απάντηση της κλήσης από λήπτη εκπαιδευμένο στο προϊόν και ο οποίος να γνωρίζει τις τεχνικές πωλήσεων προκειμένου να καταλήξει μια κλήση σε πώληση.

  Με την είσοδο του internet στη ζωή μας πολλοί θεωρούν ότι η πώληση ολοκληρώνεται μέσω κάποιας συσκευής. Αυτό είναι μεγάλη πλάνη αφού πολλοί πελάτες που επισκέπτονται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα καταλήγουν στο τηλέφωνο σε 25% των περιπτώσεων. 

Αυτό οφείλεται στην τάση που έχει ο καταναλωτής να επιζητεί μια προσωπική επικοινωνία αλλά και στην απειρία πολλών καταναλωτών να ολοκληρώσουν μια παραγγελία από τη συσκευή τους.

Η υπηρεσία Answer Plus έχει σχεδιαστεί να απαντά σε όλα τα παραπάνω πραγματικά περιστατικά κατά τη λήψη της παραγγελίας. Για αυτό παρέχεται ειδική εκπαίδευση στους λήπτες των κλήσεων ώστα να  επιτυγχάνουν  υψηλά ποσοστά πωλήσεων στηριζόμενοι στις δεξιότητες τους και στη γνώση του προϊόντος.

Το 70% της  αγοραστικής εμπειρίας βασίζεται στο πώς αισθάνεται ο πελάτης όταν τον εξυπηρετούμε. Έτσι, όταν οι πελάτες επικοινωνούν μαζί σας για να δώσουν μια παραγγελία, έχετε μια χρυσή ευκαιρία να τους δείξετε πόσο εκτιμάτε την επιλογή τους. Εάν τους υποβάλλετε σε  ένα χρόνο μακράς αναμονής ή ακόμα χειρότερα, εάν χάσετε εντελώς την κλήση, τότε τους δυσαρεστείτε και βλάπτετε την επιχείρησή σας. 

Εμείς μπορούμε να βοηθήσουμε. 

Προσφέρουμε ζωντανή απάντηση στις κλήσεις των πελατών σας, με φιλικούς, εξυπηρετικούς και έμπειρους χειριστές, 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Αξιόπιστοι επαγγελματίες, χειρίζονται τις παραγγελίες, τις πληρωμές και τις ερωτήσεις των πελατών σας και εκπροσωπούν επάξια την επιχείρησή σας, διασφαλίζοντας τη φήμη σας. Αυτή είναι η δέσμευσή μας

Συχνές ερωτήσεις

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών είναι το ίδιο  σημαντική όπως μια εξυπηρέτηση πρόσωπο με πρόσωπο στο φυσικό κατάστημα.

Να έχετε πάντα υπόψη σας ότι μόλις ο πελάτης κλείσει το τηλέφωνο, έχει σχηματίσει μια εντύπωση για εσάς και την επιχείρησή σας. Εάν το τηλεφώνημα του πελάτη σας  αντιμετωπιστεί σωστά, ο πελάτης θα πρέπει να είναι ικανοποιημένος και είναι πιο πιθανό να επιστρέψει. Εάν όμως το τηλεφώνημα  δεν το χειριστείτε με τον απαιτούμενο επαγγελματισμό, μπορεί να χάσετε την επαφή με αυτόν τον πελάτη για πάντα. Η συνεχής καλή διάθεση στον χειρισμό των κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών  και η φήμη που διατηρείτε στους πελάτες σας εξαρτάται από την ικανότητά σας να ικανοποιείτε τις ανάγκες του πελάτη κατά τη διάρκεια αυτού του σύντομου χρόνου που τον έχετε στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής.

Χρησιμοποιούμε 5  βασικά κριτήρια άριστης επικοινωνίας με τα οποία εκπαιδεύονται οι agents που εξυπηρετούν τους πελάτες σας: θα πρέπει να είναι σαφής, πλήρης, συνοπτική, συγκεκριμένη και σωστή. 

Βεβαιωνόμαστε  ότι ο πελάτης κατανοεί την απάντηση, την εξήγηση ή τη λύση στο πρόβλημά του, δηλώνοντάς την με σαφήνεια, περιγράφοντάς την συνοπτικά αλλά πλήρως, με συγκεκριμένους όρους και, κυρίως, παρέχουμε άμεσα όλα τα δεδομένα που τον ενδιαφέρουν ώστε να διευκολυνθεί στη λήψη μιας απόφασης αγοράς και να αποκομίσει καλή εντύπωση.

Ως σημαντική μέτρηση απόδοσης της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης το SLA (Service Level Agreement) είναι η δεσμευτική συμφωνία μας προς τον πελάτη μας για το πόσο γρήγορα θα πρέπει οι agents του τμήματος  να ανταποκρίνονται και πάντα με τα ποιοτικά κριτήρια της άριστης επικοινωνίας, σε ένα μέρος των κλήσεων πελατών. Ανάλογα με την ιδιαιτερότητα και τις απαιτήσεις του έργου συμφωνείται ο χρόνος απόκρισης και το ποσοστό call back.

αποκτήστε πλήρεις υπηρεσίες e-commerce στο ένα τρίτο του κόστους

Μετάβαση στο περιεχόμενο